Monday 4 July 2011

Rindunya pada gurauan dia

Setelah lama tak bercakap , bersembang , hangout , chat dengan dia
Hari nie , malam nie , pada tarikh nie , walaupun tak dapat bertemu dengan dia
Dapat chat dengan dia di Facebook pun rasa hilang rindu aku pada dia
Rasa hilang sedih aku , hilang segala masalah aku setelah chat dengan dia
Selalunya dia tak layan bila aku hantar chat pada dia
Tapi malam nie dia layan chat aku , gurau sama aku
Aku rindu pada gurauan dia . Rindu sangat-sangat
Aku tak tahu kenapa aku tak dapat nak lupakan dia






Walaupun sudah hampir setahun kami breakup
Aku still lagi teringat pada dia, sayang aku masih melekat pada dia
Sudah jenuh aku cuba melupakan dia, malangnya aku lagi teringat pada dia
Tapi malam nie memberikan kebahagiaan buat aku walaupun hanya IM, walaupun hanya chat
Aku rindu pada gurauan dia , aku still sayangkan dia , aku tak boleh accept mana2 lelaki lain

No comments:

Post a Comment